Bemutatóterem és ügyfélszolgálati iroda elérhetősége:
Webáruházak Kft
8200 Veszprém, Szövetkezet u 4.
Nyitvatartási idő : munkanapokon 8-16 óráig
E-mail: csilla (kukac) keritesmester.hu
Telefon: +3688428702

Munkaidőn túl is hívható minden nap:
10-18 óráig: +36302778645

 

Gyakori kérdések

Kérjük, hogy olvassa el gyakori kérdéseinket, mielőtt üzen, mert lehet, hogy megtalálja a választ kérdésére…

Meddig érhető el az ügyfélszolgálat ?

Ügyfélszolgálatunk címe :

Webáruházak Kft
8411 Veszprém – Kádárta
Szövetkezet utca 4

Nyitva tartás:
Hétfő – Péntek 8.00 – 16.00
Hétvégén zárva vagyunk 🙁
Info +36 88 428 702,

Munkaidő után : +36302778645

Mit jelent az egyedi szállítási költség?

Sok termékünket díjmentesen szállítjuk, azonban a 2 méternél hosszabb vagy magasabb és a betonból készült termékeink esetén gyűjtőfuvarozást alkalmazunk.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy amennyiben többféle terméket választott vásárlása során, azonban van olyan termék amelynek leírásában egyedi szállítási ajánlatot tüntettünk fel, úgy megrendelésének leadását követően e-mail-ben vesszük fel Önnel a kapcsolatot és egyeztetjük a szállítási költséget.

Megrendelésemet leadtam. Mi a teendőm?

A megrendelés leadását követően, megkezdjük a rendelés feldolgozását. Megrendelésének leadását követően ellenőrizzük készletünket, és csomagoljuk a megrendelt árut. Számlánkat e-mail üzenetben küldjük, szállítási értesítőnkkel egy időben. Amennyiben nem tudjuk azonnal kiszolgálni az Ön által vásárolt terméket, vagy egyedi gyártásra van szükség, akkor megrendelés visszaigazolást küldünk Önnek e-mailben, mely visszaigazolásban tájékoztatjuk a megrendelés kiszolgálásához szükséges időről, és arról, mikorra várhatja a termékeket az Ön által megadott címre.

Hová rendeljem a választott termékeket?

Ha utánvétes fizetési módot választott, akkor a  szállításkor a szállítónak ( díjmentes utánvét ) szükséges kifizetni a számla végösszegét. A futárszolgálat hétköznapokon 8:00- 17:00 közötti időpontban szállít, ezért érdemes olyan címet megadnia, melyen a fenti időpontban tartózkodik. Csomagjaink diszkrét csomagolásban kerülnek feladásra, így munkahelyére is bátran kérheti a termékeket. Ha megrendelésének végösszege meghaladja a bruttó 300.000 Ft-ot, vagy esetleg nem tudja személyesen átvenni a csomagot, akkor javasoljuk a díjbekérő számla alapján történő utalási formát, mely számlánkat e-mailben küldjük meg Önnek.

Inkább venném át személyesen a megvásárolni kívánt terméket, mit tegyek?

A veszprém- kádártai telephelyünkön a termékek személyes átvételére ( előre egyeztetve ) is lehetőséget tudunk biztosítani. Hétköznapokon 8: 00-16:00 közötti időpontban tudjuk fogadni Önt. Telephelyünkön kizárólag a már megrendelt termékeket tudjuk foglalás alapján kiszolgálni.

Elfelejtettem rögzítőt, vagy kiegészítő terméket rendelni, utólag rendelve is megkaphatom díjmentes szállítással?

Amennyiben valamit elfelejtett megrendelni vagy módosítani kíván megrendelésén, kérjük mielőbb jelezze ügyfélszolgálatunk elérhetőségein, telefonon vagy e-mailben. Ha kizárólag rögzítőt rendel, úgy erre vonatkozóan megrendelését bruttó 1651.-Ft szállítási költségért tudjuk házhoz szállítani. A veszprémi telephelyünkön a termékek személyes átvételére ( előre egyeztetve ) is lehetőséget tudunk biztosítani.

Lemondanám megrendelésemet, mi a teendőm?

Megrendelés lemondást minden esetben kérjük írásban szíveskedjenek jelezni, akár a kapcsolati űrlap kitöltésével . A megrendelés törlését válasz üzenetünkben megerősítjük.

Kérjük hagyjon üzenetet

Fields marked with an * are required